Piotr Poznański

Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Doświadczenie

Piotr jest uznanym trenerem i prelegentem (w tym na imprezach zagranicznych), z zakresu UX, SEO i analityki cyfrowej. Zdobywał wiedzę i doświadczenie pracując zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i po stronie klienta (Hewlett-Packard, Amnesty International), obecnie odpowiada za rozwój produktów i generowanie ruchu w serwisach Eniro w Szwecji, Danii, Norwegii oraz w Polsce.

Cechą wyróżniającą jest blisko dziesięcioletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia. Spiritus movens Web Analytics Wednesday Polska – spotkań edukacyjnych i networkingowych dla analityków internetowych.