Grzegorz Ludorowski

Konsultant, trener i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu usability, marketingu w wyszukiwarkach, AdWords i analityki internetowej. Od 2004 wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i od 2011 w Collegium Civitas, współpracował także ze Szkołą Główną Handlową. Z wykształcenia marketingowiec, w branży internetowej obecny od 1998 r.

Doświadczenie

Pracownik i późniejszy kierownik działu interaktywnego w firmie Supermedia. Obecnie właściciel firmy Optymalista.com, od 2001 prowadzi działalność w zakresie konsultingu e-marketingowego oraz zajmuje się tworzeniem zaawansowanych rozwiązań interaktywnych (gry i gadżety online). Pracował dla wielu agencji interaktywnych jako podwykonawca (K2, IDM.net, E-point, Point of View, BBDO, Supermedia, Procreative) oraz końcowych klientów (Eniro Polska, AEGON, Polskie Radio, Ubisoft, Meble.pl, Software Mind, Amnesty International). Zajmuje się optymalizacją serwisów mobilnych, projektuje i testuje aplikacje mobilne. W ramach hobby tworzy także gry na urządzenia mobilne.