Jak efektywnie wykorzystać marketingowy potencjał social media? Dowiedz się, jak zbudować strategię działań oraz świadomie korzystać z siły rażenia mediów społecznościowych.

W trakcie dwudniowych warsztatów poznasz zarówno szanse, jak i zagrożenia, które wiążą się z aktywnością w social media. Obawiasz się kryzysów? Pokażemy Ci, jak im przeciwdziałać i reagować na trudne sytuacje. Dowiesz się, jak przygotować zespół i organizację. Poznasz kluczowe platformy, narzędzia oraz sprawdzone metody budowania i angażowania społeczności.

Dzień 1

1. Rewolucja social media

  • Media społecznościowe a otoczenie biznesowe
  • Kluczowe kanały oraz formy komunikacji: media społecznościowe, blogi, serwisy kontentowe

2. Działanie w czasie rzeczywistym

  • Porywanie wydarzeń a strategia marketingowa
  • Miejsce mediów społecznościowych w organizacji
  • Kompetencje Social Media Managera

3. Zarządzanie kryzysowe

  • Grzechy główne komunikacji w social media
  • Wychwytywanie zagrożeń
  • Reagowanie na trudne sytuacje

Dzień 2

1. Strategia obecności

  • Portale, platformy oraz sieci społeczne B2B i B2C (m.in. Facebook, Linkedin, SlideShare, LinkedIn, Twitter)
  • Obsługa, konfiguracja, główne aplikacje, narzędzia i funkcjonalności
  • Darmowe i płatne sposoby promocji
  • Budowanie strategii dla marek oraz osób

2. Zwrot z inwestycji i mierzenie efektów

  • Pomiar zasięgu oraz miary zaangażowania
  • Mierniki pracy Social Media Managera
  • POE: sprawdź, ile możesz zapłacić za media
  • Szacowanie zwrotu z inwestycji