Zastanawiasz się co zrobić, aby Twój content dobrze rankował w Google i oraz dostarczał wartościowych leadów? Jeśli tak, to są warsztaty dla Ciebie.

Proponowany przez nas jednodniowy intensywny warsztat, łączy w unikalny sposób wybrane elementy szkoleń z zakresu SEO copywritingu, content marketingu, użyteczności (usability) oraz technik perswazji – tworząc praktyczny, gotowy do zastosowania zastrzyk wiedzy i umiejętności.

1. Specyfika konsumpcji treści w Internecie (strony www, aplikacje mobilne)

  • Wykład
    • Co badania eye tracking mówią o sposobie czytania treści w Internecie
    • Wpływ kontekstu na wyszukiwanie, wykorzystanie i przyswajanie treści
    • Trendy w zakresie konsumpcji treści cyfrowych
  • Warsztat
    • Wybrane metody badawcze pozwalające na analizę stopnia zrozumienia i przyswojenia treści oraz wybór optymalnych wersji tekstu

2. Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO)

  • Wykład
    • Jak działają wyszukiwarki oraz 3 filary optymalizacji
    • Jak uzyskać synergię działań ePR i SEO
    • Jak tworzyć praktyczną strategię SEO dla działań content marketingowych
    • Budowa oraz wdrożenie strategii słów kluczowych
  • Warsztat
    • Badanie i selekcja słów kluczowych

3. Tworzenie treści zoptymalizowanej pod wyszukiwarki

  • Wykład
    • Jakie treści promowane są przez wyszukiwarki
    • Najważniejsze obszary optymalizacji treści krok po kroku
    • Wykorzystanie structured data markup
    • 4 kroki optymalizacji dla każdej ze stron
  • Warsztat
    • Optymalizacja istniejących treści – edycja treści np. komunikatu prasowego, artykułu
    • Tworzenie nowych treści – edycja strony o firmie/produkcie

4. Link popularity (zdobywanie linków)

  • Wykład
    • Najważniejsze techniki budowania linków
    • Triki i nieuczciwe praktyki – jak nie dać się oszukać
    • Wykorzystanie serwisów social media w budowaniu linków
  • Warsztat
    • Stworzenie kompleksowego planu budowy linków, do wykorzystania w firmie po powrocie ze szkolenia.

5. Monitoring i pomiar działań SEO PR

  • Wykład
    • Zestaw kluczowych wskaźników służących pomiarowi sukcesu działań SEO PR
    • Zautomatyzowane śledzenie zmiany pozycji w wyszukiwarkach dla wybranych słów kluczowych
    • Pomiar konwersji i zwrotu z inwestycji w SEO PR.

Piotr Poznański

Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Doświadczenie

Piotr jest uznanym trenerem i prelegentem (w tym na imprezach zagranicznych), z zakresu UX, SEO i analityki cyfrowej. Zdobywał wiedzę i doświadczenie pracując zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i po stronie klienta (Hewlett-Packard, Amnesty International), obecnie odpowiada za rozwój produktów i generowanie ruchu w serwisach Eniro w Szwecji, Danii, Norwegii oraz w Polsce.

Cechą wyróżniającą jest blisko dziesięcioletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia. Spiritus movens Web Analytics Wednesday Polska – spotkań edukacyjnych i networkingowych dla analityków internetowych.