FreshMail.pl

User Experience Research

1_usabilityserwisow

User Experience Research


1 250,00  + VAT


Data szkolenia: jesień 2017

Zarządzasz produktem cyfrowym – aplikacją mobilną, stroną internetową, systemem transakcyjnym? Jesteś odpowiedzialny za jego rozwój? Zastanawiasz się jaki powinien być kolejny duży krok? Jak ustalić listę priorytetów do wdrożeń? Jak upewnić się, że nowy UI (user interface) jest użyteczny i podoba się użytkownikom?

Eksperci user experience (UX) wypracowali bogaty zestaw metod, technik i narzędzi badawczych wspierających kreatywne za zarazem obiektywne zarządzanie produktem.

Poznanie najbardziej efektywnych z tych metod badawczych pomoże Ci skoncentrować wysiłki na tym co najważniejsze dla firmy i jej klientów, zainspirować współpracowników oraz łatwiej przekonać swojego szefa co do obranego przez Ciebie kierunku i Twoich pomysłów.



Kategoria: . Tag: .
Czas trwania: 1 dzień, godz. 9.30 – 17.00
Terminy szkolenia: jesień 2017
Miejsce: Warszawa, Al. Jana Pawła II 25, Atrium Tower
Cena szkolenia: 1250,00 zł netto + VAT od osoby
1065,00 zł netto + VAT First Minute
– (rabat 15%) przy zamówieniu 21 dni przed terminem
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji elektronicznej na nośniku pendrive, drukowane zestawy ćwiczeń, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Program

1. Co, jak i kiedy badać technikami User Experience

  • Wykład
    • Przegląd metodyk i technik User ExperienceResearch
    • Cykl życia produktu a odpowiednia metoda badawcza
    • Optymalizacja produktu – maksimum lokalne i globalne
  • Dyskusja
    • Teoria vs. praktyka – jakie badania najczęściej realizuje się w polskich realiach

2. Persony – nowa jakość w rozmowach o grupach docelowych

  • Wykład
    • Jak „wejść w buty” gospodyń domowych, gimbazyi lub rodziców małych dzieci by efektywnie się z nimi komunikować?
    • Metody tworzenia person – od intuicyjnych po naukowe
    • Case studies – budowa persondla grupy dla piwa z kategorii mocnych.
  • Dyskusja
    • Tworzenie persony krok po kroku

3. Magiczna siła wyjście z biura – czyli jak poznać prawdziwe potrzeby użytkowników i zrozumieć ich sposób rozumowania

  • Wykład
    • Wywiady pogłębione w metodyce Lean UX
    • Jak przygotować się do wywiadu pogłębionego
    • Jak przeprowadzić badanie, by zmaksymalizować wiedzę
    • Kto powinien być zaangażowany w proces badania użytkowników
  • Warsztat
    • Przeprowadzenie wywiadu pogłebionego

4. User journeys –element skutecznej architektury perswazji

  • Wykład
    • Koncepcja userjourneys w oparciu o przykłady
    • Jak współpracować z agencją lub stworzyć samemu userjourneys
    • Jak efektywnie wykorzystać userjourneys w projektowaniu serwisów internetowych i aplikacji mobilnych
  • Warsztat
    • Modelowanie userjourneys dla sklepu internetowego

5. Usability – praktyczne i szybkie metody badania użyteczności serwisów www i aplikacji mobilnych

  • Wykład
    • Nieformalne testy z użytkownikami czyli użyteczność (prawie) bez budżetu
    • Co jest niezbędne do tego aby samu przeprowadzić test z użytkownikami
  • Warsztat
    • Udział w prawdziwej sesji testu z użytkownikami

6. Najważniejsze narzędzia i artefakty w procesie projektowania

  • Wykład
    • Mapy serwisu – widok serwisu lub aplikacji z lotu ptaka
    • Wireframes – efektywne narzędzie do komunikacji pomiędzy uczestnikami projektu
    • Diagramy procesów – 15 minutowy kurs rozrysowywania procesów, który oszczędza 15 godzin pracy
    • Prototypowanie – od papieru po interaktywne prototypy

Trener

Piotr Poznański

Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Doświadczenie

Piotr jest uznanym trenerem i prelegentem (w tym na imprezach zagranicznych), z zakresu UX, SEO i analityki cyfrowej. Zdobywał wiedzę i doświadczenie pracując zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i po stronie klienta (Hewlett-Packard, Amnesty International), obecnie odpowiada za rozwój produktów i generowanie ruchu w serwisach Eniro w Szwecji, Danii, Norwegii oraz w Polsce.

Cechą wyróżniającą jest blisko dziesięcioletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia. Spiritus movens Web Analytics Wednesday Polska – spotkań edukacyjnych i networkingowych dla analityków internetowych.

Metodyka

Szkolenie ma postać warsztatu podzielonego na moduły. Każdy moduł składa się z krótkiego wykładu (ok. 30 min) wprowadzającego do tematu, oraz części warsztatowej, w trakcie której uczestniczy uczą się praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Każde z ćwiczeń odpowiada konkretnym zadaniom z jakimi spotykamy się w procesach projektowania.

Szkolenie jest skierowane do osób zajmujących się zarządzaniem produktem – digitalproduct managerów, projektantów (digitaldesigners), oraz project managerów. Jest wyjątkowo przydatne dla osób planujących rozwój lub też przebudowę serwisu internetowego, oraz aplikacji na tablety i smartfony. Od uczestników szkolenia nie jest wymagana specjalistyczna wiedza techniczna. Doświadczenie w pracy z rozwojem produktu będzie zdecydowanym atutem.


RELATED PRODUCTS

Zapisz się na nasz newsletter

Pierwszy dowiedz się o nowościach szkoleniowych i rabatach.

FreshMail.pl