FreshMail.pl

SEO Copywriting. Nowoczesny PR i Content Marketing

1_contentmarketing

SEO Copywriting. Nowoczesny PR i Content Marketing


1 250,00  + VAT


Data szkolenia: jesień 2017


Zastanawiasz się jak powinien wyglądać nowoczesny PR? Co zrobić, aby Twój kontent przyciągał uwagę odbiorców oraz dostarczał wartościowych leadów? Jeśli tak, to są warsztaty dla Ciebie.

Proponowany przez nas jednodniowy intensywny warsztat, łączy w unikalny sposób wybrane elementy szkoleń z zakresu PR, SEO copywritingu, content marketingu, użyteczności (usability) oraz technik perswazji – tworząc praktyczny, gotowy do zastosowania zastrzyk wiedzy i umiejętności.



Czas trwania: 1 dzień, godz. 9.30 – 17.00
Terminy szkolenia: jesień 2017
Miejsce: Warszawa, Al. Jana Pawła II 25, Atrium Tower
Cena szkolenia: 1250,00 zł netto + VAT od osoby

1065,00 zł netto + VAT First Minute

– (rabat 15%) przy zamówieniu 21 dni przed terminem

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji elektronicznej na nośniku pendrive, drukowane zestawy ćwiczeń, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Program

1. Najnowsze trendy w komunikacji

  • Wykład
    • Ewolucja PR w dobie dominacji digitalu
    • Gwałtowny rozwój content makretingu
    • Inne kluczowe trendy: mobile, video, social, search

2. Specyfika konsumpcji treści w Internecie (strony www, aplikacje mobilne)

  • Wykład
    • Co badania eye tracking mówią o sposobie czytania treści w Internecie
    • Wpływ kontekstu na wyszukiwanie, wykorzystanie i przyswajanie treści
    • Trendy w zakresie tworzenia i konsumpcji treści cyfrowych

3. Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO)

  • Wykład
    • Jak działają wyszukiwarki
    • Optymalizacja onsite i offsite
    • Jak tworzyć praktyczną strategię SEO dla działań content marketingowych
    • Budowa oraz wdrożenie strategii słów kluczowych
  • Warsztat
    • Badanie i selekcja słów kluczowych

4. Tworzenie treści zoptymalizowanej pod wyszukiwarki

  • Wykład
    • Jakie treści promowane są przez wyszukiwarki
    • Najważniejsze obszary optymalizacji treści krok po kroku
    • Wykorzystanie structured data markup
    • 4 kroki optymalizacji dla każdej ze stron
  • Warsztat
    • Optymalizacja istniejących treści – edycja treści np. komunikatu prasowego, artykułu
    • Tworzenie nowych treści – edycja strony o firmie/produkcie

5. Synergia działań komunikacyjnych i SEO

  • Wykład
    • Najważniejsze techniki budowania linków
    • Jak uzyskać synergię działań ePR i SEO
    • Wykorzystanie content makretingu oraz social media w budowaniu linków
  • Warsztat
    • Stworzenie kompleksowego planu budowy linków, do wykorzystania w firmie po powrocie ze szkolenia

6. Monitoring i pomiar działań SEO PR

  • Wykład
    • W jaki sposób mierzyć sukces działań SEO PR i content marketingowych
    • Zestaw kluczowych 5 metryk dla każdego specjalisty od komunikacji

Trener

Piotr Poznański

Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.

Doświadczenie

Piotr jest uznanym trenerem i prelegentem (w tym na imprezach zagranicznych), z zakresu UX, SEO i analityki cyfrowej. Zdobywał wiedzę i doświadczenie pracując zarówno po stronie agencji (SUPERMEDIA Interactive), jak i po stronie klienta (Hewlett-Packard, Amnesty International), obecnie odpowiada za rozwój produktów i generowanie ruchu w serwisach Eniro w Szwecji, Danii, Norwegii oraz w Polsce.

Cechą wyróżniającą jest blisko dziesięcioletnie doświadczenie w pracy dla globalnych organizacji nad wielojęzycznymi projektami internetowymi. Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia. Spiritus movens Web Analytics Wednesday Polska – spotkań edukacyjnych i networkingowych dla analityków internetowych.

Metodyka

Szkolenie ma postać warsztatu podzielonego na 5 modułów. Każdy moduł składa się z krótkiego wykładu (ok. 30 min) wprowadzającego do tematu, oraz części warsztatowej, w trakcie której uczestniczy uczą się praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy.

Zapraszamy osoby odpowiedzialne za komunikację i PR, copywriterów, oraz socjalistów marketingu. Jeśli w swojej pracy tworzysz teksty na strony WWW, opisy produktów do sklepów online, materiały prasowe, czy wpisy na blogi firmowe, to szkolenie jest dla Ciebie.

Cele szkolenia:

  • Poznanie najnowszych trendów w zakresie SEO PR, SEO i content makretingu
  • Zrozumiesz specyfikę konsumpcji treści oraz sprawdzone techniki perswazji w Internecie
  • Zdobędziesz umiejętności optymalizacji dowolnych treści pod wyszukiwarki
  • Poznasz praktyczne narzędzia wykorzystywane w działaniach SEO

Nauczysz się monitorować działania SEO PR i analizować ich efektywność


RELATED PRODUCTS

Zapisz się na nasz newsletter

Pierwszy dowiedz się o nowościach szkoleniowych i rabatach.

FreshMail.pl